Instrukcja portalu Obsługa faktur

Regulamin promocji "Pakiet 3 bezpłatnych weryfikacji kontrahenta"

Regulamin promocji "2 mies. za darmo"

Pobierz aplikację mobilną

Polityka prywatności

Częste pytania i odpowiedzi

Regulamin serwisu Zweryfikuj Kontrahenta

Regulamin portalu Obsługa faktur

CashDirector 
Aleje Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa

pomoc@obslugafaktur.pl

022 300 52 52

Zaloguj się

Wypróbuj za darmo

CashDirector S.A. informuje, iż niniejszy dokument nie stanowi porady prawno-podatkowej, ma charakter wyłącznie informacyjny. Finalna kwalifikacja wydatku do kosztów uzyskania przychodów jest dokonywana na podstawie indywidualnej decyzji każdego podatnika.

Pamiętaj o tym, że koszt powinien być prawidłowo udokumentowany.

Bez tego nie masz prawa jego rozliczenia - nawet jeśli wydatek był znaczący i bezpośrednio związany z uzyskanym przychodem. A często zdarza się, że po otrzymaniu faktury odkłada się je w różne miejsca np. w schowku w samochodzie, na półce w biurze czy w innym miejscu, o którym łatwo zapomnieć. W ten sposób traci się czas na znalezienie dokumentu.

Wystarczy skorzystać z wygodnego narzędzia do porządkowania faktur. Portal Obsługa faktur pozwala zaledwie poprzez kilka kliknięć zbierać faktury w jednym, uporządkowanym miejscu, aby już nigdy więcej nie martwić się gdzie zostały odłożone. Można zrobić zdjęcie fakturom telefonem i od razu udostępnić swojej księgowej/-emu. Można również otrzymaną fakturę mailową np. za wynajem biura przekierować do portalu Obsługa faktur (na swój dedykowany adres e-mail), dzięki czemu od razu znajdzie się w systemie. Pozwala to przedsiębiorcy skupić się na prowadzeniu biznesu a nie tracić czas na porządkowanie i szukanie faktur. A co więcej każdy wczytany dokument do systemu może być udostępniona księgowej online - sprawdź, jak można w łatwy sposób wprowadzać faktury kosztowe i udostępniać księgowej/-emu.

Najbardziej typowe koszty, ponoszone przez firmę w celu osiągnięcia przychodu to m. in.

  • Środki trwałe, czyli sprzęt komputerowy, tablety, telefony, maszyny, budynki, samochody i inne przedmioty, które będą wykorzystywane w prowadzeniu firmy,
     
  • Wartości niematerialne i prawne - m.in. licencje (np. oprogramowanie komputerowe), prawa autorskie, logotypy,
     
  • Czynsz i koszty związane z lokalem - czynsz za najem lokalu (biuro czy magazyn) lub częściowo czynsz za swoje mieszkanie, jeśli prowadzimy w nim firmę, wyposażenie lokalu, artykuły biurowe, abonament za telefon i Internet,
     
  • Koszty urzędowe związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej np. opłaty skarbowe, pieczątki firmowa, zapłacone składki ZUS, opłaty pocztowe, usługi prawne i księgowe,
     
  • Zakupione towary do sprzedaży oraz materiały i półprodukty do wyrobu towarów,
     
  • Wyjazdy służbowe - jeśli mają związek z przychodami biznesu, czyli np. koszty delegacji takie jak hotele, diety, wydatki związane z przejazdami (samochody, bilety PKP i lotnicze, przejazdy taxi, itd.),
     
  • ​​Koszty prowadzenia rachunku bankowego - wydatki związane z prowadzeniem rachunku i wykonywaniem przelewów, wpłat gotówki itp. Tej pozycji nie będziesz miał, jeśli będziesz korzystał z konta firmowego w Nest Banku, w którym darmowe jest prowadzenie rachunku firmowego, wszystkie przelewy internetowe (Elixir), wypłaty gotówki w dowolnym bankomacie w kraju i za granicą, jak i wpłaty gotówki we wpłatomatach sieci Euronet,
     
  • Szkolenia, kursy związane z rodzajem prowadzonej działalności,
     
  • Działania marketingowe i reklamowe mające służyć powiększeniu przychodów firmy np. plakaty, billboardy, ulotki, ogłoszenia, reklamy w socjal mediach, banery na stronach internetowych, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych



Mniej typowe koszty działalności gospodarczej, które można odliczyć, są zazwyczaj związane z konkretnym rodzajem działalności, czyli rodzajem sprzedawanych usług lub towarów, np.:

  • rowery – np. jeśli prowadzisz firmę kurierską, a rower jest środkiem transportu,
     
  • ubrania – np. jeśli prowadzisz firmę eventową i zatrudniasz hostessy,
     
  • okulary dla pracowników.

Najważniejsze funkcje portalu Obsługi faktur

Koszty

Dlaczego warto skorzystać

Wszystkie faktury kosztowe
i sprzedażowe w jednym miejscu
widoczne dla Ciebie i Twojej księgowej/go.

 

•  0zł  za możliwość wystawiania faktur
    z własnym logo, za darmo bez limitu

•  0zł za przesyłanie faktur
    do 
księgowej/go do końca roku

•  0zł za narzędzie do wspierania
    skutecznego ściągania należności
    przez 3 miesiące

•  Masz wszystkie faktury sprzedaży
    i kosztów w jednym miejscu

•  Nie tracisz czasu na dojazdy do
    księgowej/księgowego

•  Wgrywasz faktury kosztowe jak
    chcesz - ze smartfona, mailem, z dysku

•  Nie potrzebujesz skanera, ani drukarki

Dostawcą programu Obsługa faktur jest CashDirector SA

CashDirector SA jest firmą świadcząca usługi informatyczne i księgowe. Założona w 2012 roku dziś zatrudnia 150 pracowników w 3 lokalizacjach: Warszawie, Lublinie i Toruniu.

CashDirector posiada kapitał zakładowy ponad 14 mln zł, certyfikat ISO 27001 i polisę ubezpieczeniową 1 mln zł.

Czym jest portal Obsługa faktur

Obsługa faktur to zdalne narzędzie, dzięki któremu masz wszystkie faktury kosztowe i sprzedażowe uporządkowane automatycznie w jednym miejscu – na komputerze - widoczne zarówno dla Ciebie, jak i Twojej księgowości.

 

  • Wystarczy zrobić zdjęcie lub przesłać skan faktury kosztowej, aby mieć
    wszystko w jednym miejscu na portalu i nie gubić dokumentów

  • Na bieżąco widzisz status wszystkich faktur i działań Twojej księgowości

  • Nie tracisz czasu na dojazdy do księgowej/go

  • Wystawiasz faktury i możesz wysyłać przypomnienia o płatności do swoich klientów

Czym jest portal Obsługa faktur

Obsługa faktur to zdalne narzędzie, dzięki któremu masz wszystkie faktury kosztowe i sprzedażowe uporządkowane automatycznie w jednym miejscu – na komputerze - widoczne zarówno dla Ciebie,
jak i Twojej księgowości.

 

  • Wystarczy zrobić zdjęcie lub przesłać skan faktury kosztowej, aby mieć
    wszystko w jednym miejscu na portalu i nie gubić dokumentów

  • Na bieżąco widzisz status wszystkich faktur i działań Twojej księgowości

  • Nie tracisz czasu na dojazdy do księgowej/go

  • Wystawiasz faktury i możesz wysyłać przypomnienia o płatności do swoich klientów

Właściwe zarządzanie wydatkami w firmie to jeden z elementów decydujących o sukcesie w biznesie, a pilnowanie wydatków może pomóc w pozyskaniu dodatkowych środków na rozwój firmy.

 

Przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wskazują co można uznawać za koszty w działalności gospodarczej.

 

Przyjmuje się, że należą do nich koszty poniesione w celu uzyskania przychodów, co do których przedsiębiorca jest w stanie wykazać bezpośredni związek z prowadzeniem działalności, a ich poniesienie wpływa na wielkość osiąganych zysków.

Korzystaj bezpiecznie
z portalu Obsługa faktur!

Dostawca portalu (CashDirector) wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji wg międzynarodowych korporacyjnych standardów i posiada certyfikat ISO27001

Proste narzędzie do dostarczania faktur księgowym bez wychodzenia z domu.
Wygodnie i bezpiecznie

Nest Bank

Partner projektu Obsługa faktur

Wejdź na stronę banku

Dostawcą programu Obsługa faktur jest CashDirector SA

CashDirector SA jest firmą świadcząca usługi informatyczne
i księgowe. Założona w 2012 roku dziś zatrudnia 150 pracowników
w 3 lokalizacjach: Warszawie, Lublinie i Toruniu.

CashDirector posiada kapitał zakładowy w wysokości 17 251 055 zł, certyfikat ISO 27001 i polisę ubezpieczeniową 1 mln zł.