Regulamin
portalu Obsługa faktur
Obowiązuje od dnia: 05.10.2020
Spis treści
I. Postanowienia ogólne............................................................................................................................................................................................................................................................................... 2
II. Definicje......................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 2
III. Dostępność Usług.................................................................................................................................................................................................................................................................................... 3
IV. Rodzaj i zakres Usług.............................................................................................................................................................................................................................................................................. 3
V. Warunki techniczne.................................................................................................................................................................................................................................................................................. 6
VI. Zasady bezpieczeństwa......................................................................................................................................................................................................................................................................... 7
VII. Dostęp do Serwisu................................................................................................................................................................................................................................................................................. 7
VIII. Zawarcie, zmiana i rozwiązanie umowy....................................................................................................................................................................................................................................... 7
IX. Obowiązki Użytkownika....................................................................................................................................................................................................................................................................... 8
X. Obowiązki Operatora.............................................................................................................................................................................................................................................................................. 9
XI. Dane Użytkownika/Przetwarzanie danych osobowych........................................................................................................................................................................................................... 9
XII. Opłaty i ich wnoszenie/faktury........................................................................................................................................................................................................................................................ 12
XIII. Korespondencja/Powiadomienia.................................................................................................................................................................................................................................................. 12
XIV. Zasady odpowiedzialności............................................................................................................................................................................................................................................................... 13
XV. Postępowanie reklamacyjne / informacje o nieprawidłowościach................................................................................................................................................................................... 13
XVI. Ochrona praw własności intelektualnej.................................................................................................................................................................................................................................... 14
XVII. Zmiany Regulaminu.......................................................................................................................................................................................................................................................................... 15
XVIII. Postanowienia końcowe......................................................................................................................................................................................................... ...................................................... 15
Załącznik 1 – Tabela Opłat........................................................................................................................................................................................................................................................................ 16
Załącznik 2 – Zakres usług i obowiązków Stron w ramach usługi Obsługa Księgowa i usługi Obsługa Księgowa VIP.......................................................................................19
Adres e-mail Użytkownika – oznacza adres e-mail podany przez Użytkownika podczas rejestracji w Serwisie (aktualizowany w trakcie obowiązywania umowy).
Dzień Roboczy – oznacza każdy dzień kalendarzowy pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Obsługa Księgowa/Obsługa Księgowa VIP – jest to płatna usługa księgowa świadczona przez Operatora na warunkach opisanych w załączniku nr 2; w ramach tej usługi Użytkownik uzyskuje także dostęp do Serwisu.
Obsługa faktur – nazwa marketingowa Serwisu.
Operator – oznacza Spółkę CashDirector S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000424600, NIP: 5222885734, REGON: 141400865, o kapitale zakładowym 14 784 247,- zł, opłaconym do kwoty 14 784 247,- zł.
Regulamin – oznacza niniejszy dokument wraz z załącznikami.
Serwis – oznacza Serwis internetowy CashDirector dostępny pod adresem określonym w punkcie I.2 Regulaminu, umożliwiający korzystanie drogą elektroniczną z usług informatycznych, o których mowa w punkcie IV Regulaminu oraz usług księgowych, o których mowa w załączniku nr 2 i 3 Regulaminu.
Tabela Opłat – oznacza informację o wysokości wynagrodzenia za poszczególne usługi świadczone za pomocą Serwisu, wyspecyfikowane w załączniku nr 1.
Usługa – oznacza usługę informatyczną świadczoną drogą elektroniczną przez Operatora za pomocą Serwisu polegającą na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą systemów teleinformatycznych w celu ich przetworzenia przez Operatora na indywidualne żądanie Użytkownika, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.).
Użytkownik – oznacza przedsiębiorcę w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, który zawarł z Operatorem umowę o świadczenie Usług.
Załączniki – oznacza załączniki do Regulaminu wskazane w treści Regulaminu.
Z funkcjonalności OBSLUGA FAKTUR mogą korzystać przedsiębiorcy w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, którzy dokonali rejestracji w Serwisie.
VIII. Zawarcie, zmiana i rozwiązanie umowy
XI. Dane Użytkownika/Przetwarzanie danych osobowych
Oświadczenie zawierające żądanie zaprzestania przetwarzania danych lub ich usunięcia jest składane poprzez funkcję Serwisu „Zrezygnuj z Usługi” znajdującą się w „Ustawienia/Zrezygnuj z usługi”.
XII. Opłaty i ich wnoszenie/faktury
XIII. Korespondencja/Powiadomienia
XV. Postępowanie reklamacyjne / informacje o nieprawidłowościach
XVI. Ochrona praw własności intelektualnej
Załącznik 1 – Tabela Opłat
Tabela obowiązuje od dnia: 06.10.2020 r.
O ile nie wyspecyfikowano inaczej, podane w tabeli opłaty są opłatami miesięcznymi.
Tabela Opłat dla Użytkowników funkcjonalności Obsługa faktur.
Lp. |
Pozycja |
Opłata w zł |
1 |
Pełny pakiet funkcjonalności Obsługa faktur obejmujący: - Kontroler płatności - Moje koszty - Asystent finansowy - KPiR i deklaracje |
90 |
2 |
Dostęp do modułu Fakturowanie |
0 |
3 |
Dostęp do modułu Wgrane faktury* |
0 |
4 |
Dostęp do modułu Kontroler płatności |
30 |
5 |
Dostęp do modułu Moje koszty |
30 |
6 |
Dostęp do modułu Asystent finansowy |
30 |
7 |
Dostęp do modułu KPiR i deklaracje |
30 |
8 |
Osobny dostęp dla księgowej do dokumentów zamieszczonych w module Wgrane faktury |
0 |
9 |
Paczka 10 wiadomości SMS (monity niezapłaconych faktur) |
5 |
10 |
Dodatkowy 1GB przestrzeni na pliki i zdjęcia |
5 |
11 |
Pakiet automatyczny OCR dla faktur zakupowych (10 stron) |
15 |
12 |
Opłata za monit wysłany e-mailem (co 14 dni) |
10 |
|
Opłaty administracyjne |
|
1. |
Wysłanie do użytkownika faktury pocztą (zamiast eFaktury) |
10 |
* bezpłatna funkcjonalność modułu Wgrane faktury obejmuje 1GB przestrzeni na pliki i zdjęcia.
Wszystkie podane ceny są cenami netto i zostanie do nich doliczony VAT w wysokości 23%.
Tabela opłat dla Pakietów Obsługa Księgowa i Obsługa Księgowa VIP
Lp. |
Pozycja |
Pakiet Obsługa Księgowa |
Pakiet Obsługa Księgowa VIP |
1.
|
Podstawowa opłata miesięczna, w tym wykonanie usług wyspecyfikowanych w Załączniku 1 pkt I
|
180 zł |
450 zł |
Ilość dokumentów księgowanych w ramach opłaty za Pakiet
*35 dokumentów dostępnych w pakiecie Obsługa Księgowa obejmuje 20 dowolnych faktur w walucie PLN oraz 15 faktur sprzedażowych wystawionych w Systemie, w walucie PLN, ze stawką VAT 23%, bez odwrotnego obciążenia i bez obowiązkowej płatności SPLIT
**120 dokumentów dostępnych w pakiecie Obsługa Księgowa VIP obejmuje 50 dowolnych faktur oraz 70 faktur sprzedażowych wystawionych w Systemie, w walucie PLN, ze stawką VAT 23%, bez odwrotnego obciążenia i bez obowiązkowej płatności SPLIT
|
35* |
120** |
|
Usługi dodatkowe |
Opłata w zł |
||
1. |
Sporządzanie deklaracji VAT UE, VAT 9M, VAT 8 (za deklarację) |
30 |
30 |
2. |
Przygotowanie dokumentów do kontroli podatkowych |
100 |
w cenie |
3. |
Obsługa kontroli podatkowych (1 godzina) |
150 |
w cenie |
4. |
Obsługa metody kasowej (ramach limitu dokumentów w pakiecie) |
50 |
150 |
5. |
Dopłata za dostarczenie dokumentów w formie papierowej zamiast elektronicznej – obejmuje uporządkowanie dokumentów przez księgową, opisanie, wpięcie do segregatorów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przechowywanie dokumentacji przez księgową w trakcie roku obrachunkowego |
50 |
100 |
6. |
Przekroczenie limitu dokumentów księgowych (za 1 dok.) |
5 |
5 |
7. |
Obsługa płacowa – etat (pracownik) |
35 |
35 |
8. |
Obsługa płacowa – UCP (umowa) |
20 |
20 |
9. |
Obsługa kadrowa (pracownik) |
35 |
35 |
10. |
Przygotowanie umowy zlecenia / umowy o dzieło z rachunkiem (umowa) |
10 |
10 |
11. |
Księgowanie faktur walutowych – dopłata (za 1 dok) |
10 |
10 |
12. |
Podatkowe rozliczenie wspólnika w spółkach jawnych, cywilnych i partnerskich, od drugiego wspólnika |
30 |
30 |
13. |
Rozliczenie składki ZUS właściciela lub osoby współpracującej |
30 |
30 |
14. |
Korekta deklaracji podatkowych |
100 |
100 |
15. |
Sporządzanie pozostałych deklaracji skarbowych |
100 |
100 |
16. |
Zgłaszanie oraz aktualizacja danych w CEIDG i Urzędzie Skarbowym |
100 |
100 |
17. |
Zgłaszanie oraz aktualizacja danych w ZUS (1 dokument) |
30 |
30 |
18. |
Sprawozdawczość do GUS (za 1 stronę formularza GUS) |
30 |
30 |
19. |
Rozliczanie przychodów z innych źródeł |
100 |
100 |
20. |
Zestawienie dokumentacji do kredytu |
100 |
100 |
21. |
Zestawienia na zamówienie Użytkownika |
150 |
150 |
22. |
Przygotowanie ZPA, ZFA |
50 |
50 |
23. |
Korekta naliczenia listy płac i inne korekty wynikające z winy Użytkownika (za każdą osobę) |
30 |
30 |
24. |
Przygotowanie dokumentu DRA ( do 10 pracowników) |
50 |
50 |
25. |
Przygotowanie kalkulacji PIT-4 ( do 10 pracowników) |
50 |
50 |
26. |
Sporządzenie rocznych deklaracji PIT z płac (PIT4R, PIT-8AR, PIT-11) - sporządzenie dokumentów, drukowanie, wysłanie do Klienta |
110 |
110 |
27. |
Opinie doradcy podatkowego (za 1 godzinę) |
250 |
250 |
28. |
Paczka 10 wiadomości SMS (monity niezapłaconych faktur) |
5 |
5 |
29. |
Wgranie skanów dokumentów do systemu dla Użytkowników korzystających z opcji noPaper (jeśli dostarczą skany w sposób niezgodny z instrukcją tj. np. wyślą na adres email księgowej prowadzącej zamiast na adres email zdefiniowany w Serwisie ) |
50 |
50 |
30. |
Sporządzenie zeznania rocznego |
od 100 |
od 100 |
31. |
Pozostałe prace księgowe |
Wycena indywidualna |
Wycena indywidualna |
Opłaty administracyjne |
Opłaty w zł |
||
1. |
Opłata za pełnomocnictwo dla księgowej – opłata skarbowa |
17 |
17 |
2. |
Wysłanie do Użytkownika faktury pocztą (zamiast eFaktury) |
10 |
10 |
3. |
Opłata za opóźnioną płatność (za każde 14 dni) |
9 |
9 |
4. |
Monit o zapłatę faktury (10 dni po terminie i potem co 10 dni) |
9 |
9 |
5. |
Wysyłka wezwania do zapłaty 30 dni po terminie |
50 |
50 |
6. |
Odblokowanie wstrzymanych Usług |
100 |
100 |
7. |
Usługa zamówienia kuriera w celu odebrania dokumentów księgowych (także w przypadku nieodebrania dokumentów pomimo wcześniejszego potwierdzenia przez Użytkownika umówionego terminu) |
15 |
15 |
8. |
Przygotowanie protokołu zdawczo-odbiorczego przy zdawaniu dokumentacji księgowej |
50 |
50 |
O ile nie wyspecyfikowano inaczej, podane w tabeli opłaty są opłatami miesięcznymi.
Załącznik 2 – Zakres usług i obowiązków Stron w ramach usługi Obsługa Księgowa i usługi Obsługa Księgowa VIP.
Niniejszy Załącznik posługuje się pojęciami w znaczeniu im nadanym przez Regulamin Serwisu, chyba że co innego wynika z treści Załącznika.
Obsługa Księgowa – obsługa księgowa działalności gospodarczej
I. Zakres czynności wykonywanych przez Operatora oraz jego obowiązki
II. Warunki wykonywania Usług
III. Obowiązki Użytkownika
IV. Postanowienia szczególne
IV. Harmonogram prac dla usługi Obsługa Księgowa i Obsługa Księgowa VIP
Lp. |
Operator |
Użytkownik |
Czynność |
Dzień |
Obsługa księgowa |
||||
1. |
|
X |
Przesyła do Operatora dokumenty księgowe na bieżąco, ale nie później niż do dnia wskazanego w tabeli |
10-ty |
2. |
X |
|
Księguje dokumenty księgowe na bieżąco, ale ostatnie dokumenty do dnia wskazanego w tabeli |
15-ty |
3. |
X |
|
Przekazuje prognozę podatków do zapłaty (PIT i VAT) (tylko dla użytkowników Obsługa Księgowa VIP) |
15-ty |
4. |
|
X |
Dostarcza ostatnią paczkę dokumentów (maksymalnie 10 dokumentów, obowiązuje tylko dla użytkowników Obsługa Księgowa VIP) |
17-ty |
5. |
X |
|
Przekazuje informacje o wysokości podatku PIT do zapłaty |
19-ty |
6. |
X |
|
Przekazuje informacje o wysokości podatku VAT do zapłaty |
19-ty |
7. |
|
X |
Płaci podatek PIT |
20-ty |
8. |
X |
|
Sporządza i wysyła deklarację podatkową VAT |
20-ty |
9. |
|
X |
Płaci podatek VAT |
25-ty |
Obsługa płacowo-kadrowa (wynagrodzenie płatne do końca miesiąca kalendarzowego) |
||||
1. |
|
X |
Przesyła informację konieczną do naliczenia płac (bonusy, nieobecności, zwolnienia lekarskie, urlopy lub informację o ich braku) |
25-ty |
2. |
X |
|
Przesyła listę płac do Użytkownika |
30-ty |
3. |
|
X |
Płaci wynagrodzenie na rachunek bankowy pracownika |
30-ty |
4. |
X |
|
Przesyła informację o składkach ZUS i podatku do zapłaty |
10-ty |
5. |
|
X |
Płaci składki ZUS |
10-ty |
6. |
|
X |
Płaci podatek PIT-4 |
20-ty |
Obsługa płacowo-kadrowa (wynagrodzenie płatne w kolejnym miesiącu kalendarzowym) |
||||
1. |
|
X |
Przesyła informację konieczną do naliczenia płac (bonusy, nieobecności, zwolnienia lekarskie, urlopy lub informację o ich braku) |
5-ty |
2. |
X |
|
Przesyła listę płac do Użytkownika |
10-ty |
3. |
|
X |
Płaci wynagrodzenie na rachunek bankowy pracownika |
10-ty |
4. |
X |
|
Przesyła informację o składkach ZUS i podatku do zapłaty |
15-ty |
5. |
|
X |
Płaci składki ZUS |
10-ty |
6. |
|
X |
Płaci podatek PIT-4 |
20-ty |
Proste narzędzie do dostarczania faktur księgowym bez wychodzenia z domu.
Wygodnie i bezpiecznie
Korzystaj bezpiecznie
z portalu Obsługa faktur!
Dostawca portalu (CashDirector) wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji wg międzynarodowych korporacyjnych standardów i posiada certyfikat ISO27001
Wystarczy zrobić zdjęcie lub przesłać skan faktury kosztowej, aby mieć
wszystko w jednym miejscu na portalu i nie gubić dokumentów
Na bieżąco widzisz status wszystkich faktur i działań Twojej księgowości
Nie tracisz czasu na dojazdy do księgowej/go
Wystawiasz faktury i możesz wysyłać przypomnienia o płatności do swoich klientów
Czym jest portal Obsługa faktur
Obsługa faktur to zdalne narzędzie, dzięki któremu masz wszystkie faktury kosztowe i sprzedażowe uporządkowane automatycznie w jednym miejscu – na komputerze - widoczne zarówno dla Ciebie,
jak i Twojej księgowości.
Czym jest portal Obsługa faktur
Obsługa faktur to zdalne narzędzie, dzięki któremu masz wszystkie faktury kosztowe i sprzedażowe uporządkowane automatycznie w jednym miejscu – na komputerze - widoczne zarówno dla Ciebie, jak i Twojej księgowości.
Wystarczy zrobić zdjęcie lub przesłać skan faktury kosztowej, aby mieć
wszystko w jednym miejscu na portalu i nie gubić dokumentów
Na bieżąco widzisz status wszystkich faktur i działań Twojej księgowości
Nie tracisz czasu na dojazdy do księgowej/go
Wystawiasz faktury i możesz wysyłać przypomnienia o płatności do swoich klientów
Polityka prywatności serwisu internetowego www.obslugafaktur.pl
Ochrona Pani/Pana danych osobowych jako naszego Klienta i użytkownika strony internetowej www.obslugafaktur.pl jest bardzo ważnym aspektem działalności naszej firmy. Nasza polityka w zakresie prywatności została przygotowana po to, aby zapoznać użytkowników z zasadami gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych na tej stronie internetowej oraz w naszej firmie.
Zasady dotyczące Polityki prywatności są dostępne na stronie głównej tej witryny internetowej, a także w każdym miejscu na stronach, gdzie użytkownicy przekazują swoje dane osobowe.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: CASHDIRECTOR SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich nr 96, 00-807 Warszawa (dalej: „CD”).
Zapewniamy przetwarzanie Pani/Pana dane z wykorzystaniem wszelkich środków technicznych i organizacyjnych niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa tych danych. CD wdrożył i wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych, w szczególności zabezpieczenia danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, utratą oraz zmianą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Ponadto tam, gdzie udostępnia nam Pani/Pan swoje dane osobowe w celu innym, niż wskazany w umowie zakres współpracy, w szczególności w ramach postępowania rekrutacyjnego czy też zapytania ofertowego, administratorem Pani/Pana danych osobowych jest także CASHDIRECTOR SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich nr 96, 00-807 Warszawa.
W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań, prosimy o kontakt na adres e-mail: administrator@cashdirector.com
1. Dane, które otrzymujemy od Państwa i inne dane
W ramach naszej strony internetowej www.obslugafaktur.pl, podajemy dane kontaktowe do naszej firmy, za pomocą których istnieje możliwość przekazania danych osobowych (np. e-mail, adres), ujawnienie takich informacji przez użytkownika jest w pełni dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Państwa zlecenia czy też odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania w ramach realizacji umowy.
2. Przetwarzanie danych osobowych
Państwa dane osobowe są przez nas wykorzystywane tylko do celu, w jakim zostały nam udostępnione, przetwarzamy Państwa dane osobowe przede wszystkim w następujących celach:
1. realizacji umowy,
2. marketingu towarów i usług własnych i podmiotów, które reprezentujemy,
3. przekazania informacji, o które Państwo poprosili,
4. rozpatrywania Państwa skarg lub uwag.
Państwa dane osobowe przechowywane są jedynie przez okres niezbędny do realizacji celu, w jakim zostały ujawnione. Dane będą przechowywane przez następujące okresy w zależności od celu, w zakresie którego są przetwarzane:
a) W razie zawarcia umowy, dane będą przetwarzane co do zasady przez czas obowiązywania tej umowy, a po jej zakończeniu – przez okres, w którym możliwe jest powstanie ewentualnych roszczeń z nią związanych. W razie powstania roszczeń, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres trwania postępowania sądowego uwzględniając okres egzekucji wyroku.
b) przedstawiania ofert i prowadzenia działań marketingowych – dane będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu, nie dłużej niż okres przedawnienia roszczeń;
c) rozliczeń podatkowych i księgowych oraz wewnętrznej archiwizacji – dane będą przechowywane przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym miało miejsce zdarzenie finansowe do momentu przedawnienia się zobowiązań podatkowych;
d) zapewnienia rozliczalności – dane takie, co do zasady mogą być przechowywane przez okres niezbędny do wykazania przez CD realizacji obowiązków prawnych. Informujemy jednak, iż będzie to miało miejsce w wyjątkowych przypadkach – np. w sytuacji, w której wyrażono by przez Panią/Pana sprzeciw wobec przetwarzania.
Dane osobowe podane w ramach procesu rekrutacji są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji pracowników. Wszystkie udostępnione nam dane są usuwane najpóźniej w ciągu 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji lub po zakończeniu celu przetwarzania, o ile udzielono stosownej zgody w tym zakresie.
Państwa dane mogą być przez nas przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu profilowania Państwa preferencji, aby wykorzystywać te dane do celów, które zostaną wyjaśnione w sytuacjach związanych z możliwością profilowania.
Przy przetwarzaniu Państwa danych osobowych możemy posłużyć się podwykonawcami, działającymi w naszym imieniu. Nasi podwykonawcy będą przetwarzać dane wyłącznie w określonych przez nas celach. Przekazanie Państwa danych tym podmiotom może nastąpić z momentem podania przez Państwa tych danych w czasie rejestracji, a także później, przez czas, przez który przechowujemy Państwa dane dotyczące korzystania z naszej strony internetowej.
Ponadto, Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa lub innym podmiotom, jeżeli wyrazicie Państwo na to stosowną zgodę.
3. Prawa w zakresie przekazanych danych osobowych
W celu zapewnienia każdej osobie możliwości ochrony jej praw i wolności oraz zapewnienia kontroli nad przetwarzaniem należących do niej danych, mogą Państwo skorzystać ze swoich praw:
- prawa dostępu do danych - osoba, której dane dotyczą ma prawo do otrzymania informacji m.in. jakie jej dane CD przetwarza, w jakich celach są one przetwarzane, oraz uzyskania ich kopii.
Mogą Państwo zwrócić się do CD z wnioskiem o otrzymanie informacji, czy CD przetwarza Państwa dane osobowe.
- prawa do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) – osoba, której dane dotyczą może wskazać zakres i okoliczności uzasadniające wnioskowane usunięcie danych np. dane nie są
już niezbędne do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a nie występują podstawy prawne do dalszego przetwarzania danych, dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.
Prawo do usunięcia danych może być zrealizowane w przypadkach, gdy CD nie ma podstaw prawnych do przetwarzania danych.
- prawa do przenoszenia danych - osoba, której dane dotyczą ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które dostarczyła CD.
Wniosek o przeniesienie danych może złożyć osoba, której dane dotyczą. Informacja przekazywana będzie w formie pliku przekazywanego na zabezpieczonej hasłem płycie CD lub w innym sposób ustalony z Panią/Panem.
- prawa do ograniczenia przetwarzania danych - osoba, której dane dotyczą wskazuje, że wystąpiły przesłanki dla ograniczenia przetwarzania jej danych np. CD nie potrzebuje pewnych danych, nie występują przesłanki do dalszego ich przetwarzania a osoba, której dane dotyczą wnosi o wstrzymanie operacji na danych lub usunięcie niektórych danych.
Każdy wniosek o ograniczenie przetwarzania danych będzie wymagał indywidualnego rozpatrzenia pod względem istniejących podstaw dla przetwarzania danych, celu i zakresu ich przetwarzanych.
- prawo do sprostowania danych – w każdym momencie, gdy zajdzie taka potrzeba osoba, której dane dotyczą informuje CD o zmianie swoich danych osobowych.
Mogą Państwo zwrócić się do CD z prośbą o sprostowanie nieprawidłowych, czy uzupełnienie niekompletnych danych osobowych.
- prawo sprzeciwu - w każdym momencie można złożyć sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.
Sprzeciw wobec przetwarzania danych można złożyć listownie na adres CD.
Państwa dane osobowe nie będą przesyłane do tzw. państw trzecich, niezapewniających wystarczającej ochrony danych osobowych. Informujemy Państwa, iż może się zdarzyć, że Państwa dane będą wysyłane lub przechowywane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (UE oraz Islandia, Lichtenstein i Norwegia) („EOG”), np. by postępować zgodnie z instrukcjami, przestrzegać obowiązku prawnego lub współpracować z usługodawcami, którzy świadczą CD swojego usługi w celu pomocy w prowadzeniu Państwa kont i świadczeniu naszych usług. Jeśli zaistnieje okoliczność, przez którą CD będzie zmuszona przekazać dane poza EOG, upewni się, że są one chronione w sposób wymagany przepisami prawa i podejmie stosowne środki w tym celu.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy prawa o ochronie danych osobowych.
Ta witryna internetowa nie jest przeznaczona dla osób poniżej 18. roku życia
Nasza strona internetowa nie jest przeznaczona dla osób, które nie ukończyły 18 lat i dlatego też www.obslugafaktur.pl nie gromadzi i nie przechowuje informacji dotyczących osób, o których wiadomo, że są niepełnoletnie.
4. Cookies
Automatycznie gromadzimy na swoich serwerach informacje, które są do nas przekazywane przez Państwa przeglądarkę. Przy każdym dostępie użytkownika do tej strony i przy każdym wywołaniu zawartości strony dane dostępu są zapamiętywane w postaci logów zawierających np. stronę internetową, z której zostali Państwo przekierowani na naszą stronę, za pomocą narzędzi analitycznych.
Pliki logów zapisujemy aby chronić nasze systemy, aby np. móc identyfikować ataki na nasze systemy. Informacje te są wykorzystywane do celów wyłącznie administracyjnych i statystycznych i nie pozwalają na identyfikację pojedynczego użytkownika.
Aby zapewnić Państwu wygodne korzystanie z naszej strony internetowej, wykorzystujemy tzw. pliki cookies. Cookie jest niewielkim plikiem, złożonym z cyfr lub liter, który ładuje się do komputera, kiedy użytkownik korzysta z pewnych, określonych stron. Cookies pozwalają stronie internetowej rozpoznać urządzenie użytkownika.
Cookies mogą zostać zapisane na dłuższy czas lub też mogą zostać usunięte gdy zakończono przeszukiwania stron internetowych (sesja zaczyna się od momentu, gdy użytkownik otworzy okno przeglądarki do momentu, gdy ją opuści).
Trwałe pliki cookies są przechowywane na komputerze użytkownika pomiędzy kolejnymi sesjami przeglądania, co pozwala na zapamiętanie preferencji użytkownika, lub jego działań podczas przeglądania danej strony (lub nawet wielu różnych stron internetowych). Trwałe pliki cookies mogą być używane między innymi do zapamiętania preferencyjnych czynności i dokonanych wyborów użytkownika.
Sesyjne pliki cookies dają stronom internetowym możliwość łączenia działań użytkownika podczas przeszukiwania tych stron. Sesyjne pliki cookies zostają usunięte po zakończeniu przeglądania i nie są przechowywane przez dłuższy czas.
Pliki cookie ‘strony pierwszej’ i ‘strony trzeciej’ To czy dany plik cookie jest plikiem „strony pierwszej” czy „strony trzeciej” wynika z witryny lub domeny, która umieszcza dany cookie. Cookies „pierwszej strony” w podstawowym znaczeniu są to cookies zamieszczone przez witrynę odwiedzaną przez użytkownika - witrynę wyświetlaną w oknie URL. Cookies „trzeciej strony” to cookies, które są umieszczane przez domeny różne od odwiedzonej przez użytkownika.
Podczas korzystania z naszej strony w Państwa urządzeniu mogą być dodatkowo umieszczone pliki cookies pochodzące od innych podmiotów (zewnętrzne pliki cookies), w szczególności od dostawców serwisów takich jak: Facebook, YouTube czy Google w celu umożliwienia Państwu skorzystania z funkcjonalności naszej strony internetowej, zintegrowanej z tymi serwisami. Każdy z dostawców określa zasady korzystania z plików cookie w swojej polityce prywatności. Zewnętrzne pliki cookies mogą być również umieszczane przez inne podmioty, jak Google Inc. w celu zbierania zanonimizowanych informacji o korzystaniu z naszej strony internetowej na potrzeby statystyczne oraz na potrzeby poprawiania działania naszej strony internetowej.
Użytkownik, który nie życzy sobie wykorzystywania plików cookies w opisanym powyżej celu, ma możliwość skonfigurowania ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie wspomnianych plików w pamięci komputera. W każdej chwili może również usunąć je ręcznie. W celu zapoznania się ze szczegółową instrukcją postępowania prosimy o odwiedzenie strony internetowej producenta używanej przeglądarki internetowej.
Jeżeli pragną Państwo uzyskać więcej informacji na temat cookies, w tym między innymi jak je blokować i usuwać, proszę zapoznać się z: http://www.allaboutcookies.org/
Niniejsza witryna internetowa używa przedstawionych poniżej Cookies
Cookies sesyjne
cc
Google Analytics
_ga 720 dni .obslugafaktur.pl
_gat 1 minuta .obslugafaktur.pl
_gat_wwTracker 1 minuta .obslugafaktur.pl
_gid 24 godziny .obslugafaktur.pl
Smevent – od 12h do 30 dni (automatycznie ustawione na 12h) Ciasteczko identyfikujące, przypisywane zidentyfikowanym kontaktom monitorowanym Ciasteczko zawiera eventId przypisane po zdarzeniu koszyk, usuwane przy zdarzeniu zakup Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
smform – 12 miesięcy Ciasteczko obsługujące formularze kontaktowe i popupu Informacje na temat zachowania formularzy i popupów – ilość wizyt, timestamp ostatniej wizyty, informacje o tym czy popup został zamknięty/zminimalizowany Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
smg – 12 miesięcy Ciasteczko identyfikujące użytkownika Losowy identyfikator w formacie UUID Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
smvr – 10 lat Ciasteczko przechowujące informacje o wizytach (zakodowane base64) Wartości zakodowane przez base64 Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
smwp – 12 miesięcy Informacje o formularzu zgody na WebPush Wartość true/false Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
Smg – 12 miesięcy Ciasteczko identyfikujące użytkownika – globalny identyfikator w obrębie całego systemu Losowy identyfikator w formacie UUID Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
smrcrsaved – 12 miesięcy Ciasteczko zapisujące informacje czy identyfikator został zapisany w SALESmanago (deprecated) Wartość true/false Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
smOViewsPopCap – 10 lat Ciasteczko zapisujące informacje o cappingu wyświetleń popupów SM:X|, gdzie za X wstawiana jest liczba Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
SMCNTCTGS – 10 lat Ciasteczko identyfikujące, przypisywane zidentyfikowanym kontaktom monitorowanym Ciasteczko zawiera tagi przypisane do zahaszowanego maila w postaci json’a {„hashowanyEmail”:”tag1,tag2″} Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
SMOPTST – 10 lat Ciasteczko identyfikujące, przypisywane zidentyfikowanym kontaktom monitorowanym Ciasteczko zawiera status kontaktu przypisany do zahaszowanego maila w postaci json’a {„hashowanyEmail”:”true”, „hashowanyEmail”:”false”} Ciasteczko jest automatycznie dodawane przez skrypt SALESmanago – nie można nie wyrazić zgody inaczej niż wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce.
Dostawcą programu Obsługa faktur jest CashDirector SA
CashDirector SA jest firmą świadcząca usługi informatyczne
i księgowe. Założona w 2012 roku dziś zatrudnia 150 pracowników w 3 lokalizacjach: Warszawie, Lublinie i Toruniu.
CashDirector posiada kapitał zakładowy ponad 14 mln zł, certyfikat ISO 27001 i polisę ubezpieczeniową 1 mln zł.
Użytkownik może cofnąć lub usunąć swoją zgodę lub blokować cookies, które są do niego wysyłane z tej witryny, jednakże wówczas pewne części witryny mogą nie działać poprawnie.
5. Kontakt z Administratorem
Wszelkie dodatkowe pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na nasz na adres e-mail przeznaczony do kontaktu w zakresie ochrony danych osobowych: administrator@cashdiractor.com